jag KAN och jag VILL!

Är sjukt trött efter 10 km cykling och 1 km simning, trots det sitter jag (eller satt jag) och pluggade på om kärnkraft-, vattenkraft- och vindkraftverk... Fast jag skulle inte ha NÅGONTING emot att lägga mig och ta en tupplur. Men jag tänker vara duktig, jag tänker samla informationen och lära mig. Jag kan och jag vill!

Gäller att tänka positivt, annars kommer man ju ingenstans i livet... =)
Senare ikväll ska jag på gudstjänst och lyssna när min kompis och hennes syster ska sjunga, skoj, skoj! Därför är det nog bäst att sätta fart och göra klart det sista!
Hej svejs!
veronika och jag i fredags =)

Kommentarer
Postat av: Sara

Träningsnarkoman.....<3<3<3

2010-04-11 @ 21:33:42
URL: http://sarathiviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0