duktig uppdaterare i full fart!

Allt bara rullar på och jag hinner knappt gå in på datorn längre! Jag tror jag inte hade varit inne på facebook på tre eller fyra dagar! Ganska bra för att vara mig, brukar ibland vara inne 2-4 gånger per dag. En liten förändring.
Skolan rullar väl på, jag känner att jag inte förstår något alls av tema arbetet eller någonting annat i skolan heller... Men det är inte långt kvar till sommarlovet nu! Bara att hänga kvar! Sen har jag gått utan ettan och ska börja i tvåan!
Jag tycker att det låter helt underbart! Fast det sägs ju att tvåan är det jobbigaste året på gymnasiet liksom det sägs att åttan är det tuffaste året på grundskolan, men det är bara att hålla sig kvar och kämpa!
Idag gjorde jag mina val tills tvåan, det blir samhäll ekonomi och så ska jag fortsätta läsa tyska steg 4 och börja på matte B =) Fast jag förstår inte hur jag ska klara steg 4 i tyska eller hur jag ska klara matte B eftersom båda sägs att vara riktigt svårt... Hm... Får samla krafter på sommarlovet!
Angående sommarlovet hoppas jag att hitta ett sommarjobb, kommer annars vara pank i sommar och det är inge kul!
Aja, nu är det dags att dra sig till plugget igen... Hörs!
Hoppas ni kommer att ha en bättre vecka än jag!

Kommentarer
Postat av: Sara

Matte B kommer gå skit bra för dig om du får ett helt år på dig;)<3

2010-04-20 @ 15:39:01
URL: http://sarathiviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0