Cykeln får stå och ta det lugnt idag

Sitter väntar på att klockan ska gå, för idag får jag nämligen skjuts av mamma till skolan! Hon ska till frisören så då skulle hon vara snäll och passar på att skjutsa mig med! Det tycker jag är väldigt bra, eftersom det betyder att jag slipper cykla till skolan. Visst, det är skönt att cykla till skolan men hem är ju en riktigt pain in the ass, speciellt efter gympan. Jag lyckas få träningsvärk varje gång - inte en vanlig öm träningsvärk då, utan en sådan så man knappt kan gå upp för trappan och ännu mindre gå.
.
Men nu ska vi inte hacka ner på mina gympa lärare, de vill bara gott! De kan inte rå för att de älskar se tonåringar lida och böna och be om färre armhävningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0